1.2.3.4.5.6.7.8.
PoČJMČJAJ    
ÚtČJMČJPRV    
StČJMČJHV    
ČtČJMPRVTVTV   
ČJMHRÁTKYVV   

Domácí úkoly 8. - 12. 6. 2020

Dobrý den, posílám poslední úkoly v tomto školním roce. Český jazyk: Pracovní sešit str. 37 - 39. Zbytek pracovního sešitu můžete (zcela dobrovolně) udělat s dětmi přes prázdniny. Doporučuji na školu úplně nezanevřít a občas přes léto dětem sem tam šoupnout nějaké cvičení. Matematika: Pracovní sešit str. 38 - 40. Prvouka: Pracovní sešit str. 45 - 47. Opět můžete přes prázdniny pracovat v prvouce, pokud máte zájem. Děkuji všem za spolupráci. Na konzultace s dětmi počítám pořád stejně. Od 15. 6. už konzultace nebudou. Mějte se moc hezky. Dib.

Domácí úkoly 1. - 5. 6. 2020

Dobrý den, zasílám úkoly na předposlední týden. Od 15. 6. už úkoly dostávat nebudete. Tento týden se budeme vracet k pracovním listům, pro jistotu je opět máte i v příloze. S konzultacemi počítám ve stejném složení a stejných časech jako v minulém týdnu. V případě změn pište na WhatsApp. Český jazyk: Ve složce s pracovními listy máte řazení slov podle abecedy, to je jen takové malé opakování. V pracovním sešitě se podívejte na stranu 35 a 36. Obě strany budu s dětmi, které přijdou do školy dělat já. Matematika: Samostatné opakování - pracovní list. Pracovní sešit str. 36 a 37. Kdo má problémy s matematikou a češtinu zvládá hravě, mohu s ním ve škole udělat matiku. Prvouka: Poslední opakování ptáčků. Vybarvené ptáčky nalepte ke krmítku a pošlete na společný WhatsApp, ať se společně pokocháme. Pro rodiče jsem dala do přílohy vyplněný pracovní list s ptáky (někteří se ozývali, že s tím mají drobné potíže, tak Vám chci jen ulevit). Moc děkuji všem za spolupráci a vydržte, už se vám to krátí. S pozdravem Dibalová

Domácí úkoly 25. 5. - 29. 5. 2020

Dobrý den, posílám práci na následující školní týden. Děti, které se přihlásily na konzultace si s sebou vezmou penál a pracovní sešit z českého jazyka, budeme spolu dělat češtinu. Matýsek, Martínek a Tobík zvládnou práci doma. Svazek pracovních listů tento týden nebudete potřebovat, budeme s nimi pracovat až příští týden. Intervence s Toníkem proběhne ve škole, Tobík dostane práci formou WhatsApp, také jsem tuto práci vložila sem do přílohy. Český jazyk: Pracovní sešit str. 33 a 34. Knížku Honzíkova cesta jsme četli ve škole, děti by si mohly alespoň na některé otázky vzpomenout (udělám ve škole). Nezapomeňte doma číst... Matematika: Pracovní sešit str. 34 a 35. Doporučuji s dětmi procvičovat stále slovní úlohy, kdy pochopí smysl počítání v běžném životě. Zkoušejte ústně, jednoduše (při práci na zahradě, nákupu, úklidu) dávat dětem jednoduché úkoly. Např. Koupila jsem 3 balíky toaletního papíru po čtyřech rolích, nebo spočítejte, kolik je piv v base :-D. Ať se děti pokusí postavit slovní úlohu samy. Prvouka: Pracovní sešit str. 43 a 44. Stále pozorujte proměny přírody, odkvetlé stromy, tvorba malých plodů atd. Změna v přírodě po dešti... Děkuji Vám i dětem za snahu a doufám, že všem půjde práce tak dobře, jako doposud. Dib.

Domácí úkoly na 18. 5. - 22. 5.

Dobrý den, posílám procvičování na další dny. Doma si připravte zasponkovaný soubor pracovních listů, které patří k tomuto týdnu. Pro všechny případy jsou listy opět také v příloze. Český jazyk: V češtině se budeme tento týden věnovat čtení a porozumění čtenému textu. Sešité pracovní listy obsahují text o ptáčatech. K textu se vztahují také otázky a úkoly na posledním pracovním listu. Obdržíte do WhatsApp také video s krátkou instrukcí. V rámci procvičování slovních druhů děti v 1. a 2. větě vyhledají podstatná jména (podtrhnou rovnou čarou podle pravítka) a slovesa (podtrhnou vlnovkou). Dále najdou na této straně (68) 4 vlastní jména a zakroužkují je červenou pastelkou. Tuto stranu mi, prosím, pošlete. Také poslední stranu (70) s vyplněnými úkoly. Dále děti samostatně procvičují řazení podle abecedy na listu str. 9. Matematika: V rámci geometrie dostanete na WhatsApp video s natočeným výkladem k pracovnímu listu str. 11. Klidně si děti mohou cvičení zkusit nejprve sami a poté si cvičení překontrolovat s videem. Další pracovní list obsahuje procvičování násobení a dělení, to je jednoduché. Stále můžete procvičovat slovní úlohy, klidně i na + a -. Prvouka: Na WhatsApp dostanete video s výkladem k listu str. 57, kde si vysvětlíme hnízdění a také je tam výklad k cvičení 2 a 3. Částečně jsem děti naťukla i k pracovnímu listu str. 58. Snad Vám to alespoň trochu časově uleví. Připomínám, že každé úterý a čtvrtek od 8.00 do 12.00 budou od 25. 5. probíhat individuální konzultace. Nutno se předem přihlásit, viz komunikace na WhatsApp. Moc děkuji za Vaši snahu a dětem za jejich skvělou práci. Jste úžasní. Dib.

Domácí úkoly 11. 5. - 15. 5. 2020

Vážení rodiče, milé děti, zasílám úkoly, tentokrát na celý týden. Do WhatsApp Vám zašlu 4 videa, podrobnosti níže. Informace se týkají pracovních listů, které každému z Vás dnes vložím do schránky. Budete tam mít 3 zasponkované složky na následující 3 týdny. Všímejte si pouze složky s datem 11. 5. - 15. 5., je možné, že u některých cvičení nebudeme pracovat podle zadání na pracovním listu, takže nemá smysl předbíhat, ať potom děti nemají práci špatně. V příloze máte všechny listy nafocené, kdyby se Vám např. ztratily. Český jazyk: Na procvičení řazení slov podle abecedy máte pracovní list, budeme tam také procvičovat slova mnohoznačná. Dále budete mít na WhatsApp video, kde jsem dětem natočila diktát a přípravu na něj (psaní i/y po měkkých a tvrdých souhláskách, učivo o větě, vlastní jména, spodoba znělosti, psaní ú/ů). Následuje opakování podstatných jmen a sloves, na toto video se děti podívají po diktátu, ale až jim ho překontroluji. Děti se na celý výklad podívají a poté jim nadiktujte všechny věty z tabule (chtěla jsem jim ho původně i nadiktovat, ale velmi špatně se mi odhadoval potřebný čas). Hotovou práci mi pošlete (pouze diktát - bez určování slovních druhů). Děti by měly zvládnout diktát po této společné přípravě úplně samostatně, vyjma dětí, které chodí na intervenci. Prosím, nechte opravdu děti odeslat práci i s chybami, nepoukazujte na chyby, kterých si všimnete pouze Vy. Matematika: V pracovních listech je jednoduché opakování násobení a dělení a také těles v učivu z geometrie. Dále jsem dětem opět natočila 2 videa ke slovním úlohám. Jedno video je na násobení a druhé na dělení. Tyto úlohy děti nemají nikam psát, pouze si připomenou postup a řešení těchto slovních úloh. Prvouka: V přiloženém pracovním listu pokračujeme v učivu o loukách, tedy pouze opakování. Pokud Vám budou mé instrukce nesrozumitelné, neváhejte mne kontaktovat. Mimo diktátu, který bych ráda viděla od všech, mi posílejte cvičení, která pro děti byla problematická nebo naopak úkol, kterým by se děti chtěly pochlubit. Moc děkuji za spolupráci. Pokud by se Vám zdálo učiva příliš, dělejte to, co zvládnete. Mějte se krásně. Dib.

Domácí úkoly 4. 5. - 7. 5.

Dobrý den, posílám domácí úkoly na následující 4 dny. Český jazyk: V příloze zasílám opakování sloves. Všechna cvičení udělejte ústně. Písemně prosím o cvičení 3c ze strany 82 a diktát ze strany 83. Prosím, aby byl po přípravě (děti si ho přečtou, popovídáte si o problémových jevech a poté jim text nadiktujte. Oba písemné úkoly vypracujte do sešitu. Děti si samostatně diktát zkontrolují - vy už ne a potom mi jej pošlete. V rámci slohu se podívejte na pohádku O Smolíčkovi v příloze a ústně udělejte úkoly. Pokud děti pohádku neznají, můžete si ji pustit v odkazu: https://www.youtube.com/watch?v=g6UKlflEXco Matematika: Pokračujeme v násobenéí a dělení v PS na str. 32 a 33. Pošlete mi tabulku ze str. 32 (cv. 10) a slovní úlohu ze str. 33 (cv. 13). Prvouka: Na louce - učebnice str. 50 a 51. Pozorujte s dětmi krajinu, popovídejte si o problematice posekaných luk a tím pádem nedostatku kvetoucích rostlin pro včely, pozorujte dění na louce - mravence, čmeláky, včely, pavouky... Pokud některé z rostlin či živočichů, kteří jsou vyobrazeni v učebnici, uvidíte, vyfoťte je a pošlete na skupinu. V pracovním sešitě nepracujte, pouze pozorujte přírodu, počasí by nám mělo přát. Mockrát děkuji za spolupráci, jste stateční bojovníci - jak děti, tak rodiče! :-) S pozdravem Dibalová

Domácí úkoly 27. 4. - 30. 4.

Dobrý den, zasílám úkoly na následující období. Vzhledem k tomu, že tento týden má pouze 4 pracovní dny, pošlu úkoly rovnou na celý týden. Český jazyk: V příloze máte vyfocenou učebnici. Zopakujte si podstatná jména, definici a zkuste ústně vypracovat cvičení v uč. na str. 79. Na str. 81 pracujte také ústně, pouze do školního sešitu vypracujte cvičení 4 včetně a) a b). Zbytek cvičení na str. 81 vypracujte také ústně. Vše je pouze opakování, pokuste se dětem nepomáhat se cvičením 4, alespoň budeme mít přehled (Vy i já) o tom, jak na tom děti jsou. Jistě jste si všimli, že negativní hodnocení nedávám, takže není čeho se bát. Matematika: Práce v pracovním sešitě na str. 30 a 31. Opět pouze opakování. Pošlete mi cvičení 15. Děti opět pracují samostatně. Prvouka: Pracovní sešit str. 41 a 42. V rámci opakování budou mít děti domácí písemnou práci - str. 42 zcela samostatně. Máme v tématickém plánu BESIP - bezpečnost v dopravním provozu (pěšky i na kole). Předpokládám, že to s dětmi běžně děláte, jen prosím o připomenutí). V příloze máte také povídání k Čarodějnicím a stavění májí. Všem moc děkuji za výbornou spolupráci, jste skvělí! Dib.

Domácí úkoly 22. 4. - 24. 4. 2020

Dobrý den, zasílám úkoly na následující období: Český jazyk: Pracovní sešit str. 25. Stále pokračujeme v procvičováni sloves. Pošlete mi cvičení 3. Do školního sešitu děti přepíší jakoukoli básničku, musíme procvičovat také psaní. Matematika: Pracovní sešit str. 29. Prosím o pečlivé vypracování cv. 10, tuto úlohu mi také pošlete ke kontrole. U cvičení 11 dbejte na to, aby si děti psaly nad závorku výsledek. Prvouka: Pracovní sešit str. 41. Stále se zabýváme osobním bezpečím - povyprávějte si s dětmi o rizikovém prostředí - neznámé prostředí, neznámí lidé, chemikálie. Často si myslíme, že je dětem zbytečné takové věci říkat, ale prevence nikdy neuškodí. Děkuji Vám moc za snahu a píli. Dibalová

Domácí úkoly 20. - 21. 4. 2020

Dobrý den, na následující 2 dny jsem si pro děti připravila zdánlivě velice jednoduchý úkol. Všimla jsem si totiž, že některé děti tzv. odbývají úpravu. Proto jsem do přílohy vyfotila ukázku úkolu, který zní následovně: Na A4 namaluj co nejlépe obrázek, nepřetahuj, dej si záležet. Dle návodu v příloze označ pomocí pravítka a tužky linky u předmětů a napiš 5 sloves (nad nimi číslo 5) a 5 podstatných jmen (nad nimi číslo 1). Dále s pomocí dospělých vymysli, jak by šel znázornit příklad na dělení nebo násobení. POZOR - nesmí být na obrázku nic z toho, co tam mám já. Pokus se co nejméně škrtat a přepisovat, bude to taková zkouška soustředění. Obrázek musí mít souvislost, nemaluj různé předměty nezávisle na sobě, ale reálnou situaci. Už se těším na nápady a krásné obrázky! Kdo bude rychlík, může i nadále trénovat na webových stránkách dle předchozí nabídky. Děkuji a mějte se krásně. Dibalová
Fotografie třídy

Třídní učitel:

Žáci:

  • Ličková Karolína
  • Obešlová Jindřiška
  • Schauer Jaroslava
  • Budař Antonín
  • Burda Martin
  • Kolda Tobiáš
  • Pochyba Martin
  • Šamšula Matěj
  • Šviřák Lukáš