KRITÉRIA HODNOCENÍ PŘI DISTANČNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Matematika.
Hlavním kritériem hodnocení v období distančního vzdělávání je zejména spolupráce, aktivní přístup a snaha žáka. Hodnocení vychází z následujících bodů:
- Výsledky žáka při prezenční výuce
- Spolupráce s učitelem
- Účast na on-line výuce (nebo včasná omluva)
- V případě neúčasti na on-line výuce zájem o alternativní řešení
- Osobní angažovanost žáka
- Při zadávání úkolů jejich plnění a dodržení termínu odevzdání
Osobní pokrok a posun žáka
ZEMĚPIS, PŘÍRODOPIS, RUSKÝ JAZYK
- včas odevzdané úkoly
- správnost řešení zadaných úkolů
- spolupráce s vyučujícím (žák si řekne o pomoc, neví-li si rady, v době konzultací)
DĚJEPIS
• aktivita a snaha žáka
• spolupráce žáka s vyučujícím
• dodržování termínů
• účast na on-line výuce (pokud nemohu, včas a řádně se omluvím)
• znalosti a pokrok žáka
• schopnost požádat vyučujícího o pomoc
ČESKÝ JAZYK, NĚMECKÝ JAZYK
- účast na on-line výuce (povinná; neúčast podmíněna včasnou omluvou)
- aktivita
- dodržování zadaných termínů a časů
- výstupy zadané práce (dosažená úroveň, pokrok)
- zájem o probírané učivo, témata
- schopnost dožádání se pomoci či rady vyučující v případě nejasností, neporozumění