Kritéria hodnocení při distančním vzdělávání

  • účast na on-line výuce (nebo včasná omluva)
  • spolupráce s učitelem
  • dodržení termínů a časů zadaných úkolů
  • sebehodnocení žáka
  • v případě neúčasti žáka na on-line výuce, snaha o doplnění a přiblížení učiva

ZEMĚPIS, PŘÍRODOPIS, RUSKÝ JAZYK    

  • včas odevzdané úkoly
  • správnost řešení zadaných úkolů 
  • spolupráce s vyučujícím (žák si řekne o pomoc, neví-li si rady, v době konzultací)

 

ČESKÝ JAZYK, NĚMECKÝ JAZYK

  • účast na on-line výuce (povinná; neúčast podmíněna včasnou omluvou)
  • aktivita
  • dodržování zadaných termínů a časů
  • výstupy zadané práce (dosažená úroveň, pokrok)
  • zájem o probírané učivo, témata
  • schopnost dožádání se pomoci či rady vyučující v případě nejasností, neporozumění