Domácí úkoly 16. 3. - 18. 3. 2020

Vážení rodiče,
dnes po poradě učitelů jsme dospěli k závěru, že je nutné děti za domácí práci nějakým způsobem ohodnotit, abychom měli známky a mohli tak úspěšně uzavřít pololetí. Některé úkoly proto zadám jako samostatnou práci, popř. diktát a spoléhám se na Vaši férovost, že s tím dětem nebudete výrazně pomáhat. Úkoly mi posílejte do SOUKROMÉ zprávy přes WhatsApp, taktéž samostatné úkoly k opravě. Ostatní mi neposílejte, spoléhám se, že je doma zodpovědně splníte. Opakuji, že mě můžete kdykoli v pracovních hodinách kontaktovat (neomlouvejte se mi pořád, je to moje práce :-)). Ráda Vám se vším pomohu.
Než přejdeme k úkolům, jistě víte, že Česká televize spustila program UčíTelka. Ještě sama nevím, jak to bude vypadat, každopádně na webu ČT najdete rozvrh hodin a klidně tu půlhodinku děti nechte koukat, opakování neuškodí a vzhledem k tomu, že program bude vedený profesionálními pedagogy, nemůžete tím nic zkazit.
Český jazyk: PS str. 19 celá - jedná se v podstatě o opakování. Můžete se s dětmi vrhnout na velmi jednoduchý úvod do slovních druhů - pouze podstatná jména (NE POUČKU, pouze si ukazujte na obrázky, slova či předměty a říkejte TEN stůl, TO auto, TA okurka). Pošlete mi ke kontrole pouze cvičení 1 na str. 19!, zde nedělejte úkol b). Na známky samostatně prosím o diktát. Nadiktujte dětem následující text: Auto jede rychle. Pojede do údolí. V cíli všichni navštívíme babičku Jitku. Děda má psa Rexe a kočku Bětku. Půjdu na zahradu a natrhám si jahody a borůvky. Nejprve celý text přečtěte, upozorněte děti, že jde o věty a zeptejte se, co to znamená a jak větu poznají. Upozorněte je, že se v textu vyskytují vlastní jména. I/Y po obojetných souhláskách dětem řekněte, jinak nic. Prosím, buďte spravedliví, potřebuji vědět, jak na tom děti jsou... Diktát mi vyfoťte a pošlete dle instrukcí výše.
 
 
Matematika: Pracovní sešit str. 24. Pozor na násobení - znázornit (pokud to děti potřebují) např. 5 x 4 = je 5 skupin po čtyřech, ne 4 skupiny po pěti. Trénujte násobky 2, 3, 4 a stále pracujte s časem. Pošlete mi cv. 1.
Prvouka: Učebnice str. 44 a 45 přečíst nahlas a pracovat v PS na str. 36 a 37. Většinu zvládnou děti samy. Pošlete mi str. 36.
Stále sledujte třídní WhatsApp, kde se občas vyskytne nějaké doporučení, nebo můžeme probrat případné nesrovnalosti.
Aj2 - Procvičit otázku “Do you like…?” a krátkou odpověď “Yes, I do / No, I don’t” například zde.
Mějte co nejklidnější dny, pokud něco nepůjde, nelámejte to přes koleno. S pozdravem Dibalová
 
 
 
Zobrazeno v 11:52
Konec chatu
 
Vážení rodiče,
dnes po poradě učitelů jsme dospěli k závěru, že je nutné děti za domácí práci nějakým způsobem ohodnotit, abychom měli známky a mohli tak úspěšně uzavřít pololetí. Některé úkoly proto zadám jako samostatnou práci, popř. diktát a spoléhám se na Vaši férovost, že s tím dětem nebudete výrazně pomáhat. Úkoly mi posílejte do SOUKROMÉ zprávy přes WhatsApp, taktéž samostatné úkoly k opravě. Ostatní mi neposílejte, spoléhám se, že je doma zodpovědně splníte. Opakuji, že mě můžete kdykoli v pracovních
Vážení rodiče,
dnes po poradě učitelů jsme dospěli k závěru, že je nutné děti za domácí práci nějakým způsobem ohodnotit, abychom měli známky a mohli tak úspěšně uzavřít pololetí. Některé úkoly proto zadám jako samostatnou práci, popř. diktát a spoléhám se na Vaši férovost, že s tím dětem nebudete výrazně pomáhat. Úkoly mi posílejte do SOUKROMÉ zprávy přes WhatsApp, taktéž samostatné úkoly k opravě. Ostatní mi neposílejte, spoléhám se, že je doma zodpovědně splníte. Opakuji, že mě můžete kdykoli v pracovních hodinách kontaktovat (neomlouvejte se mi pořád, je to moje práce :-)). Ráda Vám se vším pomohu.
Než přejdeme k úkolům, jistě víte, že Česká televize spustila program UčíTelka. Ještě sama nevím, jak to bude vypadat, každopádně na webu ČT najdete rozvrh hodin a klidně tu půlhodinku děti nechte koukat, opakování neuškodí a vzhledem k tomu, že program bude vedený profesionálními pedagogy, nemůžete tím nic zkazit.
Český jazyk: PS str. 19 celá - jedná se v podstatě o opakování. Můžete se s dětmi vrhnout na velmi jednoduchý úvod do slovních druhů - pouze podstatná jména (NE POUČKU, pouze si ukazujte na obrázky, slova či předměty a říkejte TEN stůl, TO auto, TA okurka). Pošlete mi ke kontrole pouze cvičení 1 na str. 19!, zde nedělejte úkol b). Na známky samostatně prosím o diktát. Nadiktujte dětem následující text: Auto jede rychle. Pojede do údolí. V cíli všichni navštívíme babičku Jitku. Děda má psa Rexe a kočku Bětku. Půjdu na zahradu a natrhám si jahody a borůvky. Nejprve celý text přečtěte, upozorněte děti, že jde o věty a zeptejte se, co to znamená a jak větu poznají. Upozorněte je, že se v textu vyskytují vlastní jména. I/Y po obojetných souhláskách dětem řekněte, jinak nic. Prosím, buďte spravedliví, potřebuji vědět, jak na tom děti jsou... Diktát mi vyfoťte a pošlete dle instrukcí výše.
 
 
Matematika: Pracovní sešit str. 24. Pozor na násobení - znázornit (pokud to děti potřebují) např. 5 x 4 = je 5 skupin po čtyřech, ne 4 skupiny po pěti. Trénujte násobky 2, 3, 4 a stále pracujte s časem. Pošlete mi cv. 1.
Prvouka: Učebnice str. 44 a 45 přečíst nahlas a pracovat v PS na str. 36 a 37. Většinu zvládnou děti samy. Pošlete mi str. 36.
Stále sledujte třídní WhatsApp, kde se občas vyskytne nějaké doporučení, nebo můžeme probrat případné nesrovnalosti.
Aj2 - Procvičit otázku “Do you like…?” a krátkou odpověď “Yes, I do / No, I don’t” například zde.
Mějte co nejklidnější dny, pokud něco nepůjde, nelámejte to přes koleno. S pozdravem Dibalová
 
 
Konec chatu
 
Vážení rodiče,
dnes po poradě učitelů jsme dospěli k závěru, že je nutné děti za domácí práci nějakým způsobem ohodnotit, abychom měli známky a mohli tak úspěšně uzavřít pololetí. Některé úkoly proto zadám jako samostatnou práci, popř. diktát a spoléhám se na Vaši férovost, že s tím dětem nebudete výrazně pomáhat. Úkoly mi posílejte do SOUKROMÉ zprávy přes WhatsApp, taktéž samostatné úkoly k opravě. Ostatní mi neposílejte, spoléhám se, že je doma zodpovědně splníte. Opakuji, že mě můžete kdykoli v pracovních hodinách kontaktovat (neomlouvejte se mi pořád, je to moje práce :-)). Ráda Vám se vším pomohu.
Než přejdeme k úkolům, jistě víte, že Česká televize spustila program UčíTelka. Ještě sama nevím, jak to bude vypadat, každopádně na webu ČT najdete rozvrh hodin a klidně tu půlhodinku děti nechte koukat, opakování neuškodí a vzhledem k tomu, že program bude vedený profesionálními pedagogy, nemůžete tím nic zkazit.
Český jazyk: PS str. 19 celá - jedná se v podstatě o opakování. Můžete se s dětmi vrhnout na velmi jednoduchý úvod do slovních druhů - pouze podstatná jména (NE POUČKU, pouze si ukazujte na obrázky, slova či předměty a říkejte TEN stůl, TO auto, TA okurka). Pošlete mi ke kontrole pouze cvičení 1 na str. 19!, zde nedělejte úkol b). Na známky samostatně prosím o diktát. Nadiktujte dětem následující text: Auto jede rychle. Pojede do údolí. V cíli všichni navštívíme babičku Jitku. Děda má psa Rexe a kočku Bětku. Půjdu na zahradu a natrhám si jahody a borůvky. Nejprve celý text přečtěte, upozorněte děti, že jde o věty a zeptejte se, co to znamená a jak větu poznají. Upozorněte je, že se v textu vyskytují vlastní jména. I/Y po obojetných souhláskách dětem řekněte, jinak nic. Prosím, buďte spravedliví, potřebuji vědět, jak na tom děti jsou... Diktát mi vyfoťte a pošlete dle instrukcí výše.
 
 
Matematika: Pracovní sešit str. 24. Pozor na násobení - znázornit (pokud to děti potřebují) např. 5 x 4 = je 5 skupin po čtyřech, ne 4 skupiny po pěti. Trénujte násobky 2, 3, 4 a stále pracujte s časem. Pošlete mi cv. 1.
Prvouka: Učebnice str. 44 a 45 přečíst nahlas a pracovat v PS na str. 36 a 37. Většinu zvládnou děti samy. Pošlete mi str. 36.
Stále sledujte třídní WhatsApp, kde se občas vyskytne nějaké doporučení, nebo můžeme probrat případné nesrovnalosti.
Aj2 - Procvičit otázku “Do you like…?” a krátkou odpověď “Yes, I do / No, I don’t” například zde.
Mějte co nejklidnější dny, pokud něco nepůjde, nelámejte to přes koleno. S pozdravem Dibalová
 
 
Konec chatu
 
Vážení rodiče,
dnes po poradě učitelů jsme dospěli k závěru, že je nutné děti za domácí práci nějakým způsobem ohodnotit, abychom měli známky a mohli tak úspěšně uzavřít pololetí. Některé úkoly proto zadám jako samostatnou práci, popř. diktát a spoléhám se na Vaši férovost, že s tím dětem nebudete výrazně pomáhat. Úkoly mi posílejte do SOUKROMÉ zprávy přes WhatsApp, taktéž samostatné úkoly k opravě. Ostatní mi neposílejte, spoléhám se, že je doma zodpovědně splníte. Opakuji, že mě můžete kdykoli v pracovních hodinách kontaktovat (neomlouvejte se mi pořád, je to moje práce :-)). Ráda Vám se vším pomohu.
Než přejdeme k úkolům, jistě víte, že Česká televize spustila program UčíTelka. Ještě sama nevím, jak to bude vypadat, každopádně na webu ČT najdete rozvrh hodin a klidně tu půlhodinku děti nechte koukat, opakování neuškodí a vzhledem k tomu, že program bude vedený profesionálními pedagogy, nemůžete tím nic zkazit.
Český jazyk: PS str. 19 celá - jedná se v podstatě o opakování. Můžete se s dětmi vrhnout na velmi jednoduchý úvod do slovních druhů - pouze podstatná jména (NE POUČKU, pouze si ukazujte na obrázky, slova či předměty a říkejte TEN stůl, TO auto, TA okurka). Pošlete mi ke kontrole pouze cvičení 1 na str. 19!, zde nedělejte úkol b). Na známky samostatně prosím o diktát. Nadiktujte dětem následující text: Auto jede rychle. Pojede do údolí. V cíli všichni navštívíme babičku Jitku. Děda má psa Rexe a kočku Bětku. Půjdu na zahradu a natrhám si jahody a borůvky. Nejprve celý text přečtěte, upozorněte děti, že jde o věty a zeptejte se, co to znamená a jak větu poznají. Upozorněte je, že se v textu vyskytují vlastní jména. I/Y po obojetných souhláskách dětem řekněte, jinak nic. Prosím, buďte spravedliví, potřebuji vědět, jak na tom děti jsou... Diktát mi vyfoťte a pošlete dle instrukcí výše.
 
 
Matematika: Pracovní sešit str. 24. Pozor na násobení - znázornit (pokud to děti potřebují) např. 5 x 4 = je 5 skupin po čtyřech, ne 4 skupiny po pěti. Trénujte násobky 2, 3, 4 a stále pracujte s časem. Pošlete mi cv. 1.
Prvouka: Učebnice str. 44 a 45 přečíst nahlas a pracovat v PS na str. 36 a 37. Většinu zvládnou děti samy. Pošlete mi str. 36.
Stále sledujte třídní WhatsApp, kde se občas vyskytne nějaké doporučení, nebo můžeme probrat případné nesrovnalosti.
Aj2 - Procvičit otázku “Do you like…?” a krátkou odpověď “Yes, I do / No, I don’t” například zde.
Mějte co nejklidnější dny, pokud něco nepůjde, nelámejte to přes koleno. S pozdravem Dibalová
 
 
 
Zobrazeno v 11:52
Konec chatu
 

Vážení rodiče,

dnes po poradě učitelů jsme dospěli k závěru, že je nutné děti za domácí práci nějakým způsobem ohodnotit, abychom měli známky a mohli tak úspěšně uzavřít pololetí. Některé úkoly proto zadám jako samostatnou práci, popř. diktát a spoléhám se na Vaši férovost, že s tím dětem nebudete výrazněji pomáhat. Úkoly mi posílejte do soukromé zprávy přes WhatsApp, taktéž samostatné úkoly k opravě. Ostatní mi neposílejte, spoléhám se, že je doma zodpovědně splníte. Opakuji, že mě můžete kdykoli v pracovní době kontaktovat, ráda Vám se vším pomohu.

Než přejdeme k úkolům - jistě víte, že Česká televize spustila program UčíTelka. Ještě sama nevím, jak to bude vypadat, každopádně na webu ČT najdete rozvrh hodin a klidně tu půlhodinku děti nechte koukat. Opakování neuškodí a vzhledem k tomu, že program bude vedený profesionálními pedagogy, nemůžete tím nic zkazit.

Český jazyk: PS str. 19 celá - jedná se v podstatě o opakování. Můžete se s dětmi vrhnout na velmi jednoduchý úvod do slovních druhů - pouze podstatná jména (NE POUČKU, pouze si ukazujte na obrázky, slova či předměty a říkejte ten stůl, to auto, ta okurka). Pošlete mi ke kontrole pouze cvičení 1 na str. 19, zde nedělejte úkol b). Na známky samostatně prosím o diktát. Nadiktujte dětem následující text: Auto jede rychle. Pojede do údolí. V cíli všichni navštívíme babičku Jitku. Děda má psa Rexe a kočku Bětku. Půjdu na zahradu a natrhám si jahody a borůvky. Nejprve celý text dětem přečtěte, upozorněte děti, že jde o věty a zeptejte se, co to znamená a jak větu poznají. Upozorněte je, že se v textu vyskytují vlastní jména. I/Y po obojetných souhláskách dětem řekněte, jinak nic. Prosím, buďte spravedliví, potřebuji vědět, jak na tom děti jsou... Diktát mi vyfoťte a pošlete dle instrukcí výše.

Matematika: Pracovní sešit str. 24. Pozor na násobení - znázornit (pokud to děti potřebují) např. 5 x 4 = je 5 skupin po čtyřech, ne 4 skupiny po pěti. Trénujte násobky 2, 3, 4 a stále pracujte s časem. Pošlete mi cv. 1.

Prvouka: Učebnice str. 44 a 45 přečíst nahlas a pracovat v PS na str. 36 a 37. Většinu zvládnou děti samy. Pošlete mi str. 36.

Stále sledujte třídní WhatsApp, kde se občas vyskytne nějaké doporučení, nebo můžeme probrat případné nesrovnalosti. 

Aj2 - Procvičit otázku “Do you like…?” a krátkou odpověď “Yes, I do / No, I don’t” například zde.

Mějte co nejklidnější dny, pokud něco nepůjde, nelámejte to přes koleno. S pozdravem Dibalová