Domácí úkoly 6. 4. - 8. 4. 2020

Dobrý den,

zasílám úkoly pro předprázdninové 3 dny. O prázdninách úkoly samozřejmě nebudou, takže další dostanete až 14. 4.

Český jazyk: Stále procvičujte čtení. V písemném projevu by děti měly procvičovat blahopřání - zkuste vytvořit nějaké blahopřání například k velikonočním svátkům pro babičku... Pokud chcete, můžete mi přání poslat (obrázek vítán). Jinak i nadále pokračujeme v učivu slovní druhy. Začínáme slovesa v pracovním sešitě na str. 24, kde se děti budou učit: Slovesa - někdo něco dělá. Pošlete mi cvičení 3. Cvičení dole s knížkou nedělejte (Čítanky jsou ve škole). Napište, zda Vám výuka slovních druhů jde, zda nemáte potíže. Předpokládám, že to zvládáte bez obtíží.

Matematika: Pracovní sešit na str. 27, pošlete mi cvičení 5. Trénujte pomocí stovkové tabulky před str. 25 (neočíslovaná stránka) dělení na polovinu. Označte jakékoli sudé číslo a ať ho dětí rozdělí na polovinu. Zdůrazněte, že obě půlky musí mít totožnou hodnotu. Pokud to někomu nepůjde, trénujte nejprve na malém počtu s názorem (pastelky, bonbony, párátka).

Prvouka: Hospodářská a domácí zvířata v učebnici na str. 48 a 49. Pracovní sešit str. 39. Pošlete mi cvičení 3. I když se to nezdá, dětem dělají potíže mláďata, zejména jehně, tele a sele. 

Vím, že v médiích kolují doporučení MŠMT ohledně hodnocení (známkování dětí) v době koroňáka, nedoporučuje se. Já ale zastávám názor, že děti si ohodnocení za svou (a samozřejmě i Vaši) snahu zaslouží. Vzhledem k tomu, že dávám téměř výhradně jedničky, sem tam dvojku, nevidím v našem systému žádný problém. Pokud máte výhrady, ozvěte se a můžeme se o tom pobavit. 

Mockrát děkuji za Vaši práci, jste skvělí, nejlepší a nejpracovitější na světě! Zdravím Dib.