Kritéria hodnocení distančního vzdělávánÍ

ČESKÝ JAZYK, DĚJEPIS

  • účast na on-line vyučování, popř. včasná omluva
  • spolupráce s vyučujícím (žák si řekne o pomoc učitelce či asistentce)
  • dodržování termínů odevzdávání úkolů
  • řešení úkolů při samostatné práci (jestli je vidět pokrok žáka)
  • sebehodnocení žáka

ZEMĚPIS, PŘÍRODOPIS, FYZIKA      

  • včas odevzdané úkoly
  • správnost řešení zadaných úkolů 
  • spolupráce s vyučujícím (žák si řekne o pomoc, neví-li si rady, v době konzultací)

ANGLICKÝ JAZYK 

  • účast na on-line vyučování, popř. včasná omluva
  • spolupráce s vyučujícím (žák si řekne o pomoc učitelce či asistentce)
  • dodržování termínů odevzdávání úkolů

ROPE

  • účast na on-line vyučování, popř. včasná omluva
  • spolupráce s vyučujícím (žák si řekne o pomoc učitelce či asistentce)
  • dodržování termínů odevzdávání úkolů