Český jazyk: Dokončujeme slovní druhy a pracujeme s vyjmenovanými slovy po Z. Společně pracujeme v učebnici na str. 72 (částice a citoslovce) a na str. 58 a 59 (vyjmenovaná slova po Z). V pracovním sešitě budeme pracovat na str. 12, samostatně 12/2 (používej různé částice, bude to zohledněno v hodnocení). Dále budeme společně pracovat v pracovním sešitě na str. 29 a 30.
Matematika: Čeká nás orientace v čase a měření jednotek času. Budeme pracovat v učebnici na str. 52 a 53 a v pracovním sešitě na str. 37. Za domácí úkol udělej do sešitu pomocí pravítka tabulku podle obrázku níže a doplň dle zadání (nepoužívej mé zadání, vymysli si vlastní činnosti - nejméně 8). Rýsuj čistě a přesně, snaž se pracovat úhledně a bez gumování.
činnost | čas | čas v minutách |
spánek | 8 hodin | 480 minut |
výuka | 1 hodina 35 minut | 95 minut |
Prvouka: Pokračujeme v učivu o rostlinách. Pracujeme v učebnici na str. 41 - 44. Do sešitu si udělej zápis. Nezapomeň na datum a na podtrhávání podle pravítka.
Podzemní části rostlin
Kořeny - upevňují rostlinu v půdě
- vyživují rostlinu
Nadzemní části rostlin
Stonek - přivádí k celé rostlině živiny
- dužnatý stonek mají byliny (stvol, lodyha, stéblo)
- dřevnatý stonek mají dřeviny (stromy a keře)
Listy - zachycují světlo, které rostlina potřebuje pro výživu
- listy jehličnatých stromů nazýváme jehlice
NALEP SI OBRÁZEK LISTU I S POPISEM (ČEPEL A ŘAPÍK) ZE STR. 42
Květ - slouží k rozmnožování rostlin
PŘEKRESLI SI OBRÁZEK KVĚTU I S POPISEM ZE STR. 43
Plod - obsahuje semena
- dělíme je na dužnaté (jablka, třešně) a suché (ořechy, fazole)
Úkoly pošli nejpozději v pátek 9. 4. do 10.00 hodin.